PÅSKHELGEN

Nu tycker jag faktiskt att påsken är över, bort med allt äckligt påskgodis! Hahah. 
Har varit med familjen hela påsken, sov hos ena syrran med min andra syster och deras barn i söndags och på måndagen kom familjen dit, brorsan va här i stockholm över påsken också så hela familjen var samlad! Mysigt smile
Det var såå himla varmt, vi låg på altanen typ hela dagen och solade, bara jobbigt för mig att behöva täcka armen pga gadden.. Om 5 veckor kan jag sola den! Lagomt till juni iallafall wink
Är superavis på syrran som är hur brun som helst, hon va i thailand för inte så länge sen.. Bra pigment! haha.
Men tills jag kan sola ordentligt får jag fortsätta med min underbara brun utan sol , i love it.
 
Jag har världens finaste syskonbarn! Och lilla valpen Teddy smile
 
 



Kom ihåg mig?