Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen

Godkväll på er, vilken jäkla dag! Har gått med pwo crash hela dagen, fyfan säger jag bara.
Vet inte om jag gjorde det medvetet men tog trippel dos pwo igår, big mistake haha! Jag blir inte pigg av koffein längre, eller det har typ aldrig funkat på mig.. tror jag drack för mycket redbull förut, lol. Men jag är superkänslig om jag får i mig för mycket för det rubbar min sömn. Så jag låg vaken till typ 4 inatt helt klarvaken fast jag var trött på samma gång! Sen skulle jag upp halv 7, not funny.
Så därav crashen när koffeinet avtog.. För er som inte vet vad det är så tänk er att ni äter massa godis eller socker, vilket man blir pigg av en stund, sen blir man skittrött och seg. Kunde inte träna idag pga det, kände att passet inte skulle blivit bra.. Rekomenderas inte! eek 
Haha hursomhelst.. slutade tidigt så jag och Ida åkte till stan och shoppade, dock orkar jag aldrig ta kort på det jag köper! Men köpte 3 fina tröjor, underkläder och ett par sjukt snygga fransskor som jag ska visa senare smile
Hämtade ut det jag beställde igår också, mums! Ska göra pannkakor efter träningen imorgon tänkte jag. Och färgade utväxten, såå skönt med kolsvart hår! Hihi.
 
 



Kom ihåg mig?