Svar på läsarfrågor.

Vad tycker du om att va sminkad på gymmet?:p - Det är inget jag föredrar eftersom att porerna öppnas när man svettas, och då kan sminket åka in i dom.. vilket kan leda till finnar! Jag tycker det är onödigt att ha smink under träningen, man ska ju svettas som sagt! Men visst kan man ha det om man vill.
 
hur var det att leva med ätstörning?:/ - Jobbigt, såklart. Misshandlade ju verkligen min kropp under den tiden. Kroppskomplex är det mest ohälsosamma och obehagliga jag vet.
 
Vad för kosttillskott tar du? - BCAA & EAA, glutamin (aminosyror), vitaminer, kreatin, protein och pwo då och då!
 
är ditt utseende viktigt för dej? - Ja visst, för vilken tjej är det inte viktigt! men jag är så nöjd med hur jag ser ut så det är inget jag tänker på allt för mycket :)
 
Hur fick du så snygga ögonbryn?! bra blogg btw! :* - Tack, och tack! Mina ögonbryn är naturliga, jag fixar o trixar inte med dom.. dom har alltid sett ut så! :)
 
vad lyssnar du på för musik på gymmet? - Mest house och hiphop, men ibland kan jag inte lyssna på musik när jag tränar. Det kan stressa mig.
 
Vad för proteinpulver använder du? :) - Olika! OneWhey från fitnessguru är mina favoriter, har en del burkar.. sen har jag Self Omninutrition och 3 andra märken! Jag älskar proteinpulver, haha.
 
Varför tränar du? - För kroppens skull och mitt välmående. Hälsan är viktigast, och en snygg kropp är ett plus! smile
 
Vilken e din favoritlåt just nu?:) - Waves - Mr. Probz
 
hur många ggr har du varit riktigt kär o i vem/vilka? har du pojkvän? - Jag var superkär i mitt ex Filip hela tiden vi va tillsammans, det är enda gången jag varit riktigt kär. Jag har ingen pojkvän nu.
 
Umgås du mer med killar lr tjejer? - Jag umgås mest med killar, det har jag alltid gjort. Men mest umgås jag ju med Ida!
 
Vad jobbar du med? - Servitris/bartender
 
har du tur i kärlek? - Haha det kan jag fan inte påstå. Jag är väldigt kräsen när det kommer till killar! eek
 
Vad får du mest komplimanger för?:D - Mina ögonbryn snor all uppmärksamhet kan jag säga! Och min kropp.
 
Träffar du nån just nu?:o - Ja det gör jag.
 



Kom ihåg mig?