TORSDAG

Har precis smöjt in mig med min brun utan sol, är ju en riktig blekfis! Går inte många dagar utan den underbara produkten kan jag säga. Har lite ångest inför jobbet imorgon, har så ont i handleden så kan bli lite knepigt att bära tallrikar med mat och fixa i baren.. Men what to dooooo eek Hinner inte ens träna imorgon, fy fy fy! 
Klart man behöver vilodagar men jag ogillar dom, haha. Har en superlång dag i skolan också, holy shit.
Och jobba ca 8h i stressig miljö på det, lagomt kul! Men det är pengar.
Efter imorgon så är det påsklov också, tills nästa måndag! SÅ UNDERBART! smile Och nu på måndag ska jag tatuera armen, som jag längtat. Ska göra en fin sugarskull med en text under, och mina föräldrars personnummer någonstans.
Just cover me with ink, I dont even care.
 
Imorse efter mitt ben&rygg pass! Svettigt.
 
 



Kom ihåg mig?