You can not break a girl made of iron.

 Hello people! Va trött jag är, har haft en bra helg! Var ute hos ena syrran fredag till lördag, kom hem igår och va med andra syrran i stan och shoppade lite. Syskon is the best! smile
Idag var jag på Göta Ark som jag provjobbade på flera gånger förut, dom tänkte vägra betala mig för den tiden jag jobbade.. Så jag tog med mig pappa dit och fick mina pengar, jävla idioter asså! Trevlig personal tills man ska ha betalt! Kan inte rekomendera det stället till någon, dom trodde nog aldrig att en ung brud skulle säga åt dom vad som gäller, men min ena syster som också jobbar i den branchen berättade för mig att det finns en lag som säger att man inte ska jobba utan att få betalt. Skönt att jag aldrig mer behöver se dom människorna nu iallafall. Är det något mina systrar och föräldrar lärt mig så är det att inte ta skit från någon. 
Haha anyways, var i stan med Ida och shoppade sen. Köpte det på bilden nedan, en långkjol och en Nirvana magtröja! Jag är så glad att jag har en bangin' body så man kan ha tajta snygga kläder cool
På tal om min snygga kropp så måste jag börja bikinishoppa nu, har spanat in några snygga jag måste ha! 
Nä, nu ska jag kolla vidare på filmen jag glor på och sedan sova! Godnatt på er 
 
 



Kom ihåg mig?