Min största inspiration.

Får en del frågor om det, vart jag får inspiration och motivation till att träna så mycket och hålla igång.
För det första har jag viljan och drivkraft, det är det viktigaste för mig. Men min största inspiration är min storebror Niklas.
Han har hållt på med allt var sport heter, tror det enda han inte testat är ridning! haha. Han är stor i basketvärlden i sverige också, dom flesta vet vem han är och sen vi båda gick i grundskolan så har alla sett upp till honom. Har alltid varit världens mest stolta lillasyster, har en sån tur att ha en storebror som honom. Han har alltid haft toppenbetyg i skolan också, och inte hållt på med alkohol osv. Det jag beundrar mest över honom är att han alltid haft bra betyg samtidigt som han tränat varje dag, och så har han haft tid för sin flickvän också. Och han har lixom alltid valt att stanna hemma på kvällar/helger och plugga istället för att gå ut och festa, det är inte många som prioriterar sånt. 
Så där har vi min inspirations källa, och jag gör likadant nu. Jag lägger all min tid, fokus och prioriteringar åt träningen. Jag har valt att inte dricka alls då det inte gynnar mig på något sätt, träningen är mitt liv och jag lever hälsosamt. Jag pluggar och lägger mycket fokus på mina betyg så jag kan jobba med precis vad jag vill när jag går ut, jag gör det inte lätt för mig utan tar den svåra vägen. Jag håller på och pluggar till körkortet också. Jag prioriterar det som kommer att gynna mig i framtiden, jag gör det som får mig att må bra.
Jag visste nog aldrig riktigt vad lycka va innan jag hittade mig själv det här året, och ja, jag hittade mig själv på gymmet, haha! 
 
Här är han, min storebror.
 
 
 



Kom ihåg mig?