När du accepterat att ditt liv aldrig kan se likadant ut igen, är du redo att göra förändringar.

Happy friday! Fast är lite ledsen att veckan har gott så fort, lovet är ju snart slut och då börjar min 4 veckors praktik..
Var iallafall hos min ena syster och hälsade på två av mina fina syskonbarn, mysi mysi! 
Idag försov jag mig, tänkte gå upp vid 9-10 men gick upp 12, var så himla trött. Gick direkt och tränade, och idag löpte jag 20 min efter träningen för första gången på några veckor..! Märkte att jag gått upp 3 kg sen jag började med stronglifts, för jag valde att ta bort cardion för att se resultatet. För mig spelar inte min vikt så stor roll, men det är aldrig roligt att se att man gått upp när man kämpar och tränar hårt, speciellt när man har kaloriunderskott! Haha. Men det är iallafall inte fettvikt, så det är ju bra! Så nu blir det cardio efter varje pass som förut, i hate it men det måste göras. Det är bara att bita ihop!
Anyways, efter gymmet gick jag hem och åt, sen åkte jag till solna och köpte nya gymhandskar, mina blev snodda på gymmet, buhu! Sen har jag bara tonat håret (well needed!) och läst en massa om olika träningssaker.
Nu är det kväll, och jag ska bara ta det lugnt och mysa här hemma i sängen med en kaseinshake!  
 
 



Kom ihåg mig?