So don't be average. Be phenomenal, or be forgotten.

Godmorgon på er! Eller jag har varit vaken sen halv 8 imorse haha, somnade vid 22 igårkväll så har fått rejält med sömn.
Slutade ta mina RIPPED kosttillskotts kapslar, dom har för mycket koffein för mig som gör att jag inte kan sova ordentligt.
Så igår när koffeinet avtog kände jag mig helt förstörd och sjuk, kunde inte ens träna för att jag var så trött och sliten hela dagen. 
Helt sjukt! Men det var jätteskönt att få en lugn dag, och idag kunde jag ta igen träningen. Var på gymmet halv 9 och körde, fast var riktigt trött efter passet också, kroppen vill inte riktigt än. Men det gick helt okej iallafall!
Så jag har ätit lunch för ett tag sen och nu ligger jag i min säng och vilar lite. 
 
 
Pappa köpte hem det här till mig imorse, jag är en smoothie narkoman haha.. vi köpte en ny Mix & Go för någon dag sen och jag är helt beroende av att dricka smoothies, så himla gott! Och jag älskar granola! Perfekt.
 



Kom ihåg mig?