Sunday funday.

Jaa, då var det kväll igen! Usch vilken natt jag hade igår, la mig vid 22 men somnade inte förns vid 04.. jag har sömnproblem haha, har alltid svårt för att sova själv. Även fast jag är trött så vägrar min hjärna vara tyst. BLÄ.
Aaanyways! Gjorde lunchprepp inför morgondagen för ett tag sen, och drack en kvällssmoothie med nya proteinpulvret pappa fick med hem, jordgubb! SÅ GOTT. Blandade med lite frysta hallon, osötad soya mjölk, kokosojla och toppade med kanel. Helt underbart! Var inte så sugen på kaseinet idag, så den dög alldeles utmärkt.
Jag hoppas verkligen att jag kan somna tidigt ikväll, för imorgon ska jag upp tidigt och hälsa på min praktikplats, ugh.. Body Shop i Signalfabriken (sumpan), skönt att det är nära iaf! Tar 4 min med bussen om ens det.
Efteråt så ska jag gå direkt till gymmet för ett hårt pass och sen bara hem, äta och förbereda middagen.
Det blir prottepannkakor med grädde och walden farms jordgubbssylt hehe, längtar redan! Sen på kvällen så ska jag gå på bio med Ida, så det blir en rätt bra början på lovet. Önskar bara att jag inte behövde gå upp så tidigt!
Hoppas jag får hem mitt paket med pastasåsen och ranch dipen imorgon också, längtar ihjäl mig här borta!
 
 



Kom ihåg mig?