svar på läsarfrågor

Hur ofta tränar du?:)
- minst 5 dagar i veckan, max 6! Ser alltid till att ha minst 1 vilodag så att kroppen får återhämta sig ordentligt :)
 
vem litar du mest på?
- mina syskon.
 
Är du singel eller träffar du nån?
- Tror faktiskt inte att jag orkar ta upp mitt privatliv at the moment.
 
hur många tatueringar har du?
- 6 just nu och en till på g!
 
vad hände med dej och filip? ni som var så söta :)
- Jag var tvungen att göra slut med honom av olika anledningar. 
 
Vart bor du?
- Solna.
 
röker du? 
- Usch nej, jag hatar rökning. Det vet alla mina kompisar, haha!
 
hur får man så snygg mage som du har? hehe :p
- Well thank you! Jag är själv inte alls nöjd med min mage haha, men tränar man regelbundet så blir den såklart mer vältränad.
 
Hur många förhållanden har du haft och hur länge?
- Var tillsammans med Johan i ca 9 månader och Filip i 1 år.
 
har du lätt för att gilla ngn?
- Nej, har väldigt svårt för att fastna för killar efter mina ex. Det krävs mycket för att jag ska gilla någon påriktigt.
 
 
 



Kom ihåg mig?