There's a little bit of devil in her angel eyes.

Äntligen är helgen över, vet att jag inte brukar känna så men den har varit så TRÖG. haha.
Och är så grymt jävla taggad till gymmet imorgon, ska börja ett nytt schema med Stronglifts 5x5.
Har blivit så jävla trött på vanlig deff, det är så tråkigt och jag blir aldrig tillräckligt motiverad av det, så behövde något nytt. Det kommer bli en jävligt jobbig vecka men längtar som fan.
Gjorde ju nytt schema idag, la upp för de närmaste 4 veckorna eller så. Och matschema, preppade inför morgondagen också så jag är väl förberedd as usual! 
Nu ligger jag i sängen med kaffe och några små chokladbitar och kollar på Prison Break. Cant get enough.
JUSTE! Jag övningskörde idag haha, fan vad kul det var. Det var inte svårt alls, typ som att lära sig rida.
Är ju van att ha koll på många saker samtidigt och hästar är ju stora, som en bil. Så var lite samma sak lixom.
 
 
 



Kom ihåg mig?