Walden farms ♥

Jag älskar ju Walden Farms produkter, dom är så underbara. Helt fria från kalorier, fett, kolhydrater och socker!
Ändå är dom så jävla goda haha, fast visst, dom har lite speciell smak. Gillade dom inte i början för dom är lite söta, tror dom innehåller stevia. Men efter ett tag började jag älska dom, så nu har jag typ alla produkter!
Och jag beställde hem dom här godingarna idag, så dom kommer nog hem till mig på fredag. LOVE IT.
Varje produkt kostar 49 kr från walden farms, och dom räcker bra också. Dom är perfekta för mig som räknar kalorier och verkligen håller koll på vad jag äter, och eftersom att dom inte innehåller nånting så behöver man inte vara orolig för att ta för mycket, haha! Köper mina från http://www.svensktkosttillskott.se/, det är billigt och bra! Rekomenderas till alla träningsmänniskor där ute.
 
 



Kom ihåg mig?