Where do you want to go? - Away.

Haaay på er! Hoppas att ni mår braaaa, jag känner mig mycket bättre än vad jag gjorde för några dagar sedan!
Har varit en lugn helg, tränat och sådär. Var och hälsade på syskonbarnen igår, mysisar! 
Idag har jag bara pluggat till körkortet, fixat mitt rum med mamma och var och fixade yttligare en shaker med pappa. 
Man kan aldrig ha för många! Vi fick punka när vi åkte haha, men pappa fixade det. Lucky because jag ska övningsköra imorgon! 
Ska bli roligt, får se om jag lyckas krocka bilen i nåt eller så! Haha skämt åsido. Anyways, vi fixade mitt rum lite idag också. Eller ja, bytte till min nya byrå och städade en massa, vände på min säng och imorgon ska mamma sätta upp min nya snygga garderob! All black 
Och nu ikväll har jag bara kollat på Prison Break, började kolla om hela serien för några dagar sedan! Helt klart min favvoserie! Med massa snygga fångar, hohoh. Fixade massa fruktmys till det också! Annanas, jordgubbar, banan.. och en kvarg, kiwi, jordgubb&banan smoothie! That would be a fruktbulk lördag. Men ja, har svept en kaseinshake och borstat tänderna så nu ska jag kolla ett avsnitt till och sen sova! Vi höörs! Kramisar.
 
 



Kom ihåg mig?