you should wear a diaper over your mouth, that's where all the crap is coming out

Låter rubriken tala för sig själv. Att folk alltid kommer snacka skit är ju inget nytt, men really? När folk man knappt pratat med, eller ens känner gör det.. Ska man skratta eller gråta? haha.
Jag trodde allt jag gick igenom i grundskolan med omogna tjejer räckte, men vissa växer nog aldrig upp. Allt jag lärde mig av det asså, shit. Det var några hemska år som man egentligen inte ska behöva uppleva, men jag mognade snabbt av det och lärde mig en hel del om människor och hur fula dom kan vara. Trust no one. Fast jag tycker att det är en jävligt stor skillnad mellan killar och tjejer, så är det ju. Killar har inte samma behov av att snacka skit som tjejer gör, därför jag alltid umgåtts mer med killar. Dom är simpla människor och jag njuter mer av deras sällskap. Kan nog vara därför jag var lite "killig" när jag var yngre, haha. 
Jag har aldrig varit någon som gått bakom ryggen på folk och pratat illa om någon, aldrig känt något behov av det eftersom att jag lika gärna kan gå fram till människor och säga vad jag tycker. Saker jag säger till andra om folk är sånt jag ändå säger rakt ut, det är alltså inget nytt eller hemligt. Och jag resonerar jävligt bra haha, folk brukar inte vilja diskutera saker med mig cause i always win.
Det kanske är därför vissa inte säger saker direkt till mig. I DONT GIVE. Men som sagt. Jag kunde inte bry mig mindre om när folk snackar skit om mig, är det vad folk väljer att lägga sin tid på så be my guest. Tycker att det är så jävla onödigt och det visar bara på hur olika nivåer vi ligger på i livet. Assholes.
 
 
 



Kom ihåg mig?