Back to school och deff på g.

Hej på er! Det var första dagen idag efter jullovet, fick sån ångest när jag vaknade imorse, haha..
Jag lyckades vända helt på dygnet dom sista dagarna också, var vaken till typ halv 8 på morgonen och la mig då..
FYFAN! Så jag vände på dygnet igår, va vaken hela natten och la mig 8 på kvällen. Var utvilad imorse kan jag säga!
Men har inte längtat till skolan, ogillar det väldigt mycket. Men det gör väl dom flesta, am I right?
Hursomhelst så var det en lugn dag, vi fick typ bara tillbaks några prov. Och jag fick godkänt i alla, SCORE!
Förästen så började jag deffa igår, kände att det behövdes lite såhär efter jul och nyår, har festat en del och ätit massa gott lixom! Ska bli spännande och se resultaten om tre veckor, it will be good!
 
Såhär ser min mage ut när jag tränar som vanligt, väldigt platt och fin men kan få bort mer fett!
Måste få fram lite små rutor till sommaren och dom där snygga höftbenen ska synas mycket mer! 
 
 



Kom ihåg mig?