NYE.

Jaa, då var det nytt år, 2014 och grejer! Hatar nyårslöften, förra året var det att sluta röka.. (jag var äcklig då, usch) och det gjorde jag! Klarar inte ens av tobaklukten nu, älskar att jag typ är den enda i min klass som inte röker, haha.. Men nu är det väl att sköta skolan, och sluta med mina elcig. Haha, mamma tyckte det iaf! I will do it.
Mitt nyår var bra iallafall, va på ett förkrök hos en kompis först sen drog jag till en annan fest så det var najs! Jag var inte speciellt full så mådde bra dagen efter, skrattade åt alla er som va bakis. HAH!
Mamma hämtade mig dagen efter iaf, snäll hon är! Sen har jag bara sovit och ätit, fatass.
Och idag körde jag årets första pass på gymmet, inte tränat på typ en vecka! Sick. Så det va underbart att komma tillbaks. Fast det är sjukt hur speciellt min mage är så smal fast jag svullat hela julen.. Love it, hehe.
 
Några bilder från nyår!
 
 



Kom ihåg mig?