Styrka och kondition.

Är så himla trött efter den här dagen! Gick upp kvart över sex och sen har jag ju bara degat i skolan, man blir så trött av det.
Sen hade jag ett bra pass på gymmet, körde igenom hela ryggen och magen, sen blev det 40 min cardio.
Har fått frågan många gånger om varför jag kör cardio EFTER styrketräningen och inte innan.. Det är för att när du styrketränar så har du förbränning flera timmar efter träningen, och det är då man får bäst resultat av konditionsträningen (som är för att bränna fett). Och kör man det efter så orkar man mer styrketräning under passet också. Därför gör jag det alltid efter, vill ha så bra resultat som möjligt. Värmer självklart upp innan! Det får man inte glömma.
 
Såhär har min frukost sett ut dom 2 senaste dagarna! Så himla underbart.
1 kokt ägg, en kopp kaffe och min underbara spenat&kaffe proteinsmoothie, är helt kär i den!
Och sådär såg det ut efter dagens rygg/mag pass! Svettigt värre.
 
 



Kom ihåg mig?