Senaste veckan - update.

Hej på er gladisar! Har inte så bra uppdatering känner jag, men skolan och träningen tar verkligen all min tid.
Känns som att jag knappt har tid att andas ibland haha, men det är det värt! Har lite tid över på helgerna iallafall.
Tränade ben igår, kunde inte gå efter. Asså benen gav vika, ramlade två gånger på gymmet haha. I DONT CARE, I LOVE IT.
Idag körde jag bröst och rygg, är rätt så jävla trött nu! Ska strax lägga mig i min otroligt sköna säng och sova!
Juste, har bytt namn på instagram för dom som undrar! Isabellefitness is the shit nu.
Är ju helt inne i deffen nu btw, det går superbra! Får i mig mina kalorier och förbränner allt som ska bort. Diciplin!
Äter mina bananer och lyfter mina vikter, haha! Har nog aldrig känt mig mer glad än när jag har sån här fokus på mig själv. 
Min familj och mina syskonbarn är prio 1, men sen kommer träningen och jag! Thats the way to do it.
Nej, nu ska jag lägga mig i sängen! Sov gott och dröm sött, kram!
 
Lite härliga bilder från senaste veckan! 
 
 



Kom ihåg mig?