200% EVERY DAY

Hej friends! Då var det måndag igen, en ny vecka med nya tag! Och imorgon är det redan april, tiden går så fort!
Men det är skönt, för det betyder att det snart är sommar och då händer massa spännande saker i mitt liv!
Ska åka till Grekland i två veckor i juli, och två dagar efter att jag kommit hem så fyller jag 19! smile
Jag är ett riktigt sommarbarn hehe, går gärna i ide under vintrarna.. ogillar verkligen kyla! Jag föredrar stranden..
Idag var det första skoldagen på över en månad, blä.. saknar redan BodyShop och allt folk där, skolan är så trist! 
Men jag får härda ut, dock är det tråkigt att det här är året jag egentligen ska gå ut gymnasiet, hatar att gå om!
Speciellt när det inte är mitt fel att jag va tvungen att gå om.. men what to do? Får göra det bästa av situationen smile
 
 
 



Kom ihåg mig?