FALL SEVEN TIMES, STAND UP EIGHT

Har haft en urdålig dag idag och varit nere, varit stressad över allt, blää. Har vissa dagar då kan jag falla in i ett dåligt mönster och tappa lusten för allt, tänker tillbaks på mycket dåligt och så kan det vara ibland, jag är människa som alla andra. Saknar min hund så himla mycket också, har aldrig förlorat någon som betytt så mycket.
 Morgondagen ska iallafall bli bättre! Ska börja dagen med ett hårt benpass, sen jobba och avsluta dagen med löpning! smile det är så skönt, börjar inte förns kl 13 imorgon så kan sova lite längre.
Jag gillar att gå upp tidigt så man har hela dagen framför sig men det är skönt att få sova lite extra då och då!
Har varit helt slut hela dagen så nu ska jag sova, godnatt på er! smile
 
Favorit vårlåten just nu ..
 
 
.. och mitt livs bästavän. Glömmer dig aldrig ♥
 



Kom ihåg mig?