FÖRSTA FASTA STYRKEPASSET

Hej vänner! Idag på lunchen så körde jag första styrkepasset sen jag började fasta. Det gick tusen gånger bättre än när jag ätit frukost innan, jag kände mig inte tung och trött utan pigg och energisk! smile
 Fast jag tog pwo innan, men den verkar inte fungera på mig längre, dom slutar alltid verka efter några gångers användning tycker jag. Tycker den jag har smakar så jäkla hemskt också, raspberry lemonade. Det lät gott när jag köpte den första gången men spyr nästan när jag dricker den nu, haha.. Neutralt ska det vara!
Efter passet blev det en superlunch, 375 g lax med sallad, en proteinshake och en massa bubbelvatten! 
Dock blev maten två timmar för sent, så hamnade på 18h fasta idag men det är inget som är farligt. 
Om jag får några fina resultat av fastan så tänkte jag testa Eat Stop Eat metoden , då ska man fasta 24 h med bara små mål av tex nötter och grönsaker, samt aminosyror och kaffe/te. Det skulle vara spännande att se hur kroppen reagerar på det! Men då ska det vara under en vilodag. Får se hur det går helt enkelt smile
Senare blir det en promenad i vårsolen och lite magövningar. Hoppas ni har en bra dag ♥
 
Visst ser jag pigg och fräsh ut? Inte trött alls! cool
 
 



Kom ihåg mig?