INGEN GAS UTAN BROMS

God morgon finisar! smile Hade en lite jobbig natt, svårt att somna som jag skrev, tror jag somnade runt kl 2. 
Kroppen känns lite mör idag måste jag säga. Men inte på ett dåligt sätt, det känns bra och som att kroppen börjar anpassa sig efter det nya ätmönstret. Så det är all good än så länge, förutom den lilla sömnbristen inatt.
Jag kommer ta min vilodag idag eftersom att kroppen är trött, efter dagens vila kommer jag kunna ta nya tag på gymmet imorgon. Kommer bara köra stretch och magövningar idag.
Vilan är så viktig, många skiter i det, speciellt killar som tror att överträning ger bästa resultaten.
Men utan vilan hinner kroppen inte återhämta och bygga upp musklerna efter nedbrytningen på gymmet.
Ingen gas utan broms, kom ihåg det!
Just nu sitter jag i köket med en kopp chokladkaffe, så jäkla gott så jag vet inte vad! Haha. Har förberett lunchen också, ska äta massa gott! Och nu tänkte jag ge mig på ett försök att fixa lösnaglar, det är pilligt men alltid roligt med snygga naglar! Mina bryts alltid av på gymmet så dom är superkorta 
 
Hoppas att det fina vädret håller i sig så man kan ge sig ut på en vårpromenad! 
 
 
 



Kom ihåg mig?