Only those who risk going too far, can possible find out how far one can go.

Godkväll på er små läsare! Gjorde kasein "grädde" för en stund sen, SÅ HIMLA GOTT. Blandade 1 dl vatten med en skopa kaseinpulver och 1 dl hallon med elvispen. Alltid roligt att variera proteinet lite!
Nu ligger jag i sängen och har precis borstat tänderna så ska snart sova.
Är såå trött, körde ett hårt pass på gymmet imorse och sen jobbade jag 6 timmar, puhhh. Har känt mig piggare idag och börjar bli mer frisk, men kanske inte borde kört cardio efter passet imorse.. för nu har jag ont i halsen igen.
Men det blir nog bättre om några dagar! Jobbet gick bra iallafall, kämpade på hela dagen medans jag gick runt och snorade och hostade, haha! Man får bita ihop. Åkte hem på lunchen och åt i lugn och ro, så skönt att bo 5 min från butiken! Hämtade ut ett paket också, perfekt tajming för mitt BCAA är nästan helt slut nu! Ska bli roligt att testa den nya imorgonbitti, inte haft just den där förut. Men aminosyror i mitt ♥ foreveeeeer.
Men nu är det dags att sova för återhämtning och ladda upp inför morgondagen! Godnatt & kraaam.
 
 



Kom ihåg mig?