PERIODISK FASTA DAG 1

Ja, nu är jag inne på första dagen av periodiska fastan! Kommer också försöka äta så gluten och laktosfritt som möjligt för magens skull. Körde ett intervallpass imorse på fastande mage, drack BCAA innan och efter. Det gick helt okej, var aningen trött men blir nog bättre efter ett par dagar smile 
Jag kan säga att jag njöt riktigt ordentligen av min lunch kl 12, var så jäkla gott! Haha. Fast var inte döhungrig som jag trodde att jag skulle vara, vilket va skönt. Satte mig på balkongen efter och åt massa hallon i det fina vädret, så härligt! 
Sen har jag bara tagit det lugnt och gjorde en supergod spenat, morot och jordnötssmör smoothie som mellanmål. 
Viktigt att fylla på med massa frukt och grönt nu under fastan! Ska iväg till stan nu med Ida och äta, får se vad som händer till kvällen, kanske ett magpass på gymmet. Hoppas ni har en bra fredag! smile 
 
 
 



Kom ihåg mig?