PROTEIN I ALL ÄRA

Såg i min kalender att det är våffeldagen imorgon! Så jag tänkte att det var ett perfekt tillfälle att göra proteinvåfflor, men jag får fan aldrig till dom där förbannade våfflorna.. så jag gjorde pannkakor av smeten i stället! Hihi wink
Jag gjorde faktiskt hemmagjord hallon&blåbär sylt till dom också, så himla gott och nyttigt såklart! smile
Det är samma smet som till mina proteinplättar fast mer fiberhusk istället för havregryn då jag försöker dra ner en del på kolhydraterna denna vecka. Jag tycker fortfarande att kolhydrater är en självklar del av kosten men jag har aldrig haft något stort behov av det då jag får min energi från annat, men för att bygga muskler måste man äta kollisar! DONT QUIT CARBS!
Min andra matlåda till morgondagens lunch blir 120 g rostbiff och wasabi rucola med ingefära och morötter! 
Jag är ett stort fan av både wasabi och ingefära, allt som är starkt och kan boosta metabolismen ger jag tummen upp!  
 
 



Kom ihåg mig?