SÖMNLÖS

Hmm, ja det kanske inte var fullt så enkelt! Jag ligger här i min säng och kan inte somna pga att jag är superhungrig och har huvudvärk. Är supertrött också, men kan inte somna. Jag är van att äta innan sängdags så det lär vara därför.
Känner mig lite såhär just nu, haha ---->     Det är ca 11,5 h kvar tills min nästa måltid, ska bli så jäkla gott!
Är supertaggad till morgondagens träning också, eller inte cardion haha, det är långtråkigt.. Men ska börja stretcha ordentligt och töja på kroppen så mycket som jag kan så jag blir vigare. Är så himla stel så det är sjukt! Haha.
Någon promenad ska jag nog klämma in också om det är fint väder! Hoppas verkligen att det inte blir någon mer snö nu.
Men nä, nu ska jag kolla på senaste Family Guy avsnittet och sedan försöka sova igen! Stor kram  
 
Jag har iallafall mysig atmosfär och fina färger i mitt rum, hihi smile
 
 



Kom ihåg mig?