THE BEST IS YET TO COME

Fick med mig lite smått och gott efter en eftermiddag på stan, well needed! smile
Glutenfritt havregryn, kokosolja, kokosvatten och goji bär. Ren mat är det bästa och kroppen tackar mig redan.
 Har haft lite småont i huvudet nu under kvällen, vet inte om det är pga fastan eller inte men det känns mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra efter första dagen! Normalt så har jag ätit 5 mål om dagen var tredje timme, och ändå alltid varit småhungrig hela dagarna fast jag ätit bra. Men nu när jag fastat så är jag inte alls hungrig, är konstant mätt och känner en balans i kroppen som jag inte känt av förut. Så det kommer nog gå bra det här! smile
Gluten och laktosfritt känns också superbra, magen känns inte lika svullen och det har bara gått en dag. Har testat det en gång förut under förra sommaren men gick inte så bra, hade för många bollar i luften då. 
Men är som sagt nöjd just nu så kommer absolut att fortsätta smile Hoppas ni har en bra fredagskväll!
Själv ligger jag framför tvn med en liter sodastream med färsk ingefära i! Supermysigt, sällskap hade dock varit ännu bättre.
 
 



Kom ihåg mig?