When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you’ll be successful.

Vilken mysig söndag jag har haft! Hela helgen har varit bra men speciellt idag. 
Gick upp vid 10 och åt en superfrulle, sen åkte vi till min ena syster och var med alla syskonbarnen! Så mysigt.
Mamma lagade pannkakor, (världens godaste btw) och sen åkte vi och handlade lite saker, övningskörde, och så drog jag till gymmet! Ett riktigt jävla fett pass, var helt död efteråt. Juste, kollade på alexanders MMA fight igår också ned min systerson! Han vann 01:18 in på andra ronden, sååå jävla bra! 
Och idag har det varit 10 grader varmt, så gått med skinnjacka och vårkängor hela dagen! Det var tillochmed varmt när jag var påväg hem från gymmet kl 7 på kvällen. 
Nu ska jag lägga mig och sova så jag kan köra ett badass pass imorgon bitti, kraaaaaaam på er.
 
 



Kom ihåg mig?