Work, continuous work and hard work, is the only way to accomplish results that will last.

Söndag ännu en gång, tråkigt att det är sista dagen på lovet nu.. Vill verkligen inte ha praktik, såå jäävla tråkigt.
Hade hellre haft skola, men what can you do. Har precis preppat lite lunch inför veckan, och nu sitter jag här och skriver kost&träningsschema för veckan som kommer, man kan aldrig vara nog förberedd! 
Har haft riktigt ont i halsen sen igårkväll också, vet inte varför men hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk! 
Det har jag varken tid eller lust med. Var iallafall på gymmet halv 10 imorse, körde ett 65 min pass och sen drog jag hemåt för en sen frukost! Kunde inte ens springa efter passet eftersom att det kan göra halsen värre..
Jag ska snart iväg och övningsköra med mamma, sen handla lite bröd osv, kommer behöva ha med mig matlådor varje dag till praktiken eftersom att vår snåla skola inte kan ge oss matkuponger, men då kan jag iallafall äta bra mat! 
 
 



Kom ihåg mig?