Det här med att dygna..

Ja, inatt klarar jag faktiskt av att dygna! Although i hate it, jag vet hur trött jag kommer bli under dagen.
Det lär bli en zombiebella som ska till skolan, men jag måste verkligen upp i tid. Tänkte ta en powerwalk eller ett lättare gympass innan det iaf, ta tillfället i akt liksom! Det är inte farligt att gymma om man inte sovit, bara man ätit bra.. dock är det väl inte det bästa att göra, o lyfta tunga vikter utan sömn. Men lätta vikter är ok! Bara man inte blir svimfärdig osv såklart..
Är inne på min andra kopp kaffe just nu, brukar dricka mer.. men koffein funkar inte så bra på mig längre ändå 
Det är förjävla gott iallafall! Haha. Har inte så mycket planer för fredagen, slutar 12 sen är det typ utvecklingssamtal.. Hade gärna sluppit det  eek  lol, men efter det ska jag hem och färga utväxten och brun utan sola, sen lär jag väl decka ganska fint.
Nu ska jag spela sims som den nörd jag är, man blir inte för gammal för det! 
Btw, Fitnessgalan börjar idag! 
 
 
 



Kom ihåg mig?