DO OR DIE

Nu känner jag att jag har varit lat nog, har hamnat efter med träningen som fan, skolan också.. Har lätt att tycka synd om mig själv för det, men det är inte alls synd om mig. Jag vet att jag så mycket mer att ge. 
Jag är inte en sån människa som ger upp, har aldrig varit och kommer aldrig att vara. 
Har börjat ta tag i de prov jag missat så jag kan göra klart dom innan avslutningen, och imorgon har vi prov i massage. Ska plugga lite till det nu innan jag lägger mig och sen imorgon innan skolan.
Imorgon ska jag börja sista deffperioden för detta halvår, det är do or die nu. Kan inte hamna efter mer med träningen, mår inte bra av det alls. Ska köra från imorgon tills 7:e juli, dagen innan jag åker till grekland  
Så det blir perfekt tidsupplägg, nästan exakt 8 veckor. Fick jättebra inspiration av en killkompis idag, och jag har min storebror som motivation också. 
Håller på att leta ny häst också, spännande.. smile
 



Kom ihåg mig?