En bättre dag

Trodde aldrig denna dagen skulle komma, jag har äntligen börjat med riktig cardio! Haha. Deffproblem..
Hatar att springa men det är skitbra för extra fettförbränning. Reducerar verkligen det sista underhudsfettet! smile
Idag körde jag rygg, bröst och la in lite rumpa också! Har hittat min nya favoritövning för rumpan.. Romanian deadlift! That's the shit, that's the stuff säger jag bara. Grym övning! Jag som älskar vanliga marklyft också. (deadlifts på engelska)
Imorgon blir det ett benpass följt av cardio, brukar resultera i rullstol eller en faceplant mitt i backen. Skämt åsido, men man ska knappt kunna gå efter ett bra benpass! wink
Är så glad att sommarvärmen börjar komma nu också, älskar att sola! Love love.
 
Snaaart, snart, snart drar jag till grekland! Längtar så mycket. Och älskar min zebrabikini! 
 
 



Kom ihåg mig?