FAVORIT ANSIKTSPRODUKTER - THE BODY SHOP

Asså det finns inget bättre för huden än dom här produkterna från Body Shop! Gör denna "kur" 1-2 gånger i veckan, många frågar hur jag kan ha så fin hy och det är tack vare dom här godingarna! smile
Och som en tjej som pluggar till hudterapeut så har jag testat allt, hehe.. dom är verkligen helt jävla underbara.
Vitamin C skrubben, min absoluta favorit skönhetsprodukt! Huden blir superlen och får en fin lyster.
Blue Corn 3-in-1 masken, rengör på djupet och gör porerna nästintill osynliga! Skrubbar fint också, bra för blandad/fet/acnebenägen hy.
Och som en underbar finish så använder jag den nya Vitamin E Overnight Serumet! Alltså, huden blir babylen av den. Den luktar gott också, gör verkligen vad den lovar. Började med den under min praktik och kan inte sluta med den nu, mitt ansikte känns som en bebisrumpa dygnet runt! Haha cool
Body Shops produkter är inte överdrivet dyra, dom har bra priser och är verkligen värda varenda krona. Allt räcker länge också, skrubben kan man nog ha i 1 år om man använder den en gång i veckan.. Helt sjukt! Love it.
Kan verkligen rekomendera dessa produkter för en riktig energiboost för huden, man blir inte besviken! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?