Follow your heart, but take your brain with you.

varför bloggar du knappt nått mer? vill höra om din träning! /sandra
 
Jag uppdaterar inte lika mycket längre, har varken tid eller ork haha. Men jag tränar som vanligt, kör hårt och det tar upp all min tid. I dont mind, men har lite annat o göra nu med, bara 3 veckor kvar till juni också.
Stressar över skolan som alla gör innan sommarlovet, standard! Känner hur jag ligger efter och det tar på krafterna, har inte lätt för att plugga och så får man inte tillräckligt med hjälp.. sad
Ska försöka hinna med allt innan sommaren iallafall, skulle ju va skönt o slippa tänka på skolan när man är ledig liksom. Har träffat nån nu också, lägger tid på det och har umgåtts med Ida, i like 
Har mått riktigt dåligt tillochfrån senaste tiden också, kan inte släppa min hund som dog i december.. och på grund av det så har både träningen och skolan gått käpprätt åt helvete vissa dagar. 
Jag hatar att må dåligt men allting går att lösa, alla mår mindre bra ibland, man är ju människa!
 
 Senaste bilderna från min insta, bellafoxi smile
 



Kom ihåg mig?