In a sky full of stars, I think I see you

Fan, jag måste vända på dygnet igen! Lyckas alltid sova för länge när jag börjar sent, måste börja gå upp tidigare rolleyes
Hade massageprov igår, ryggen + nacken. Fick C i betyg, im so happy! Har fixat matten också, så jävla skönt.
Är faktiskt duktig i matte, det enda problemet är att den där jävla dyskalkylin.
Ser inte siffrorna som alla andra, dom blandas ihop, ser inte skillnad på vissa osv.. men annars är jag smart! Har ganska lätt för huvudräkning tex.
Idag är jag ledig från skolan för att jag inte har nationella i matte, sweet! Ska spendera hela dagen med att sola, träna och sen shoppa med mamma.
Behöver verkligen nya shorts, min rumpa är för stor för mina från förra sommaren, big booty problems! lol
Måste lägga mig rätt tidigt imorgon, så taggad till lördag när jag ska åka och prova en ny häst! Finns inget bättre än att rida, ååh.
 
Några bilder från dagen.
 
 
 



Kom ihåg mig?